Xtra Producties
Image default
Internet

Gebruiksvriendelijkheid van VoIP Platformen

Een extern VoIP platform kent diverse voordelen

VoIP (Voice over IP) neemt in steeds meer bedrijven de plek van traditionele telefonie in. Op zich is dat niet zo vreemd. Door van VoIP gebruik te maken kan doorgaans namelijk flink op telecomkosten worden bespaard. Daarnaast is het VoIP-systeem op uiterst eenvoudige wijze aan te passen en uit te breiden. Gezien de aanhoudend toenemende populariteit van VoIP is het goed voorstelbaar dat u van deze opwaartse trend graag een commercieel graantje mee wilt pikken. 

 

Kiest u in dat kader voor het zelf ontwikkelen van een VoIP platform voor uw klanten, dan moet u er rekening mee houden dat zoiets u behoorlijk wat tijd en geld gaat kosten. Een aanmerkelijk eenvoudigere en goedkopere methode is door ervoor te kiezen om reseller van een reeds bestaande marktpartij te worden. In dat geval profiteert u van het feit dat de volledige VoIP-infrastructuur al kant-en-klaar voor u en uw klanten beschikbaar is. U hoeft zich in dat geval ook niet druk te maken over technische aspecten van de door u geleverde VoIP-oplossingen. Uw enige taak is dan uiteindelijk het werven van nieuwe VoIP-klanten.

 

Een hoogwaardige en gebruiksvriendelijk VoIP platform

Wanneer u met een externe Voice over IP partner in zee gaat rekent u er vanzelfsprekend wel op dat het door hen beschikbaar gestelde VoIP platform gebruiksvriendelijk en van hoge kwaliteit is. Kiest u in dat kader voor telecombedrijf Telador, dan kunt u rekenen op hard- en software van topkwaliteit. Daarnaast is het serviceteam van Telador waar u en uw klanten mee samenwerken uiterst deskundig, waardoor op de sporadische momenten dat uw klanten problemen met het VoIP platform ondervinden razendsnelle hulp wordt geboden. 

 

Uw klanten zien u als de VoIP-expert

Overigens zullen uw klanten in alle gevallen denken dat niet Telador, maar u de zakelijke VoIP-expert voor hen is. Dit is te danken aan het ‘white label’ dat Teledor u aanbiedt. Concreet betekent dit dat altijd de huisstijl van uw eigen onderneming tijdens het gebruik van het VoIP platform in beeld komt. En ook de verstuurde facturen bevatten in dat geval altijd uw eigen logo en bedrijfsnaam. Kortom, u maakt bij uw klanten goede sier met perfect functionerende VoIP-oplossingen, terwijl de experts van Telador op de achtergrond het meeste werk voor u en uw klanten verrichten.