Incura software met geïntegreerd elektronisch clientendossier is niet voor een specifieke zorgrichting bedoeld. Gebruikers ervan zijn op allerlei gebieden werkzaam. We geven twee voorbeelden. Wat kan het Incura-pakket voor een logopedist betekenen? We lichten eerst kort het vak logopedie toe. Het woord logopedie is afkomstig van twee Oudgriekse woorden: logos dat woord betekent en paideia dat we kunnen vertalen met opvoeding. In een logopediepraktijk komen mensen met communicatiestoornissen in relatie tot de mondfuncties. Een behandeling bestaat meestal uit een combinatie van adviezen en oefeningen. Die hebben betrekking op onder meer gehoor, stemgebruik, taal en uitspraak. Zaken als drinken, eten en slikken komen ook aan de orde. Er zijn logopedisten die een eigen praktijk hebben. Anderen zijn werkzaam op een school, in een ziekenhuis, revalidatiecentrum, verpleeghuis of theater. Incura Logo is 100% toegespitst op logopediepraktijken. Je hebt de beschikking over een volledig geïntegreerde e TOS module en EPD. Meetinstrumenten en audiobestanden zijn gemakkelijk te koppelen. In de Incura omgeving houd je je agenda bij, verstuur je mails en maak je facturen op. Ben je een keer niet op de praktijk, maar wil je toch bepaalde gegevens invoeren of inzien? Dat kan via de Incura app op je smartphone of tablet. Ergotherapeuten zijn paramedisch specialisten die mensen weer zelfredzaam en productief maken. De hulp die geboden wordt richt zich op alle mogelijke terreinen: privé, wonen, werk, school, mobiliteit en hobby. De Incura ergotherapie software heeft dezelfde uitgangpunten als Incura Logo, maar in detail zijn er verschillen. Dit zijn een paar specifieke functionaliteiten. – Vastlegging behandeljournaals op basis van PEO. – COMP meetinstrumenten zijn beschikbaar. – Ondersteuning EN en Ketp eisen. – Geïntegreerde COV-check middels VECOZO. Overigens is het programma zowel geschikt voor volwassenen- als kinderlogopedie. En aanvullend op de twee voorbeelden als software voor epd fysiotherapie en oefentherapie. Gebruikers van Incura kunnen altijd terugvallen op de Customer Support afdeling. Het noodnummer is 24/7 bereikbaar. Iets minder dringende vragen kun je tijdens kantoortijden stellen via de online chat, mail (info@incura.nl) en ook telefonisch (088-9462273). Wil je op zakelijke basis in contact komen met het Incura-team? Je vindt Incura op LinkedIn. |
https://www.incura.nl |